Akcja "Piękna jesienią" #1 - makijaż cz. 2


W poprzednim wpisie pokazałam kosmetyki kolorowe jakich mam zamiar używać podczas wykonywania makijaży jesienią. Dzisiaj natomiast, również w ramach akcji "Piękna jesienią" pokażę Wam kilka moich makijaży. Na różne okazje, okolicznościowe i na co dzień. Zapraszam!

MAKE UP CODZIENNY

W tym makijażu delikatnie podkreśliłam oczy, dodałam róż i użyłam mocniejszej szminki. Wykorzystałam do tego paletkę Redemption Pallete Romantic Smoked, cienie matowe. po raz pierwszy pomalowałam rzęsy maskarą Misslyn i niestety zauważyłam, że za bardzo mi wszystko skleiła. Mam nadzieję, że gdy troszkę podeschnie będzie lepiej. Na usta nałożyłam szminkę marki Rimmel, kolor Latino. Ale o niej i innych opowiem w następnym wpisie. 


MAKE UP ZIELONY

Tutaj postanowiłam zaszaleć. Bardzo lubię zielenie i dlatego postawiłam na taką właśnie kolorystykę. Użyłam cieni z paletki firmy Sleek, tuszu z Maybelline i szminki Gosh. Chcąc zrobić bardziej zjawiskowy efekt można dodać kreskę. Ja już tego nie zrobiłam z braku czasu, ale przy następnej okazji na pewno z takiej możliwości skorzystam. 



Tym razem to wszystko, jednak wkrótce pojawią się moje nowe dzieła.

Do zobaczenia!

Felicita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Felicita Beauty , Blogger