Koniec akcji "Piękna jesienią" - ale czy na pewno koniec?

Wciąż nie mogę uwierzyć, że minęło sześć tygodni akcji "Piękna jesienią" zorganizowanego przez Karolinę z bloga Pasje Karoliny Bardzo się cieszę, że wzięłam w niej udział. Poznałam sporo nowych, ciekawych blogów. Nauczyłam się sporo. A jeszcze... Dzisiaj nadszedł czas na małe podsumowanie wszystkiego. 

CO MI DAŁO WZIĘCIE UDZIAŁU W AKCJI "PIĘKNA JESIENIĄ"?

1. Motywację do dodawania postów. Udawało mi się w miarę regularnie dodawać wpisy na blog, aby ten minimum jeden w tygodniu się pojawiał. Raz miałam opóźnienie, ale z pozostałymi dałam radę. Mając na sobie takie zobowiązanie łatwiej się zmotywować. Wtedy ktoś patrzy i ma się wrażenie, że Cię rozlicza.

2. To było idealne na start bloga. Tą akcją, rozpoczęłam swoją przygodę z blogowaniem. Prowadziłam już inny blog, ale to była dla mnie tylko odskocznia, hobby coś dodatkowego, nic profesjonalnego. To tutaj mam duże plany. Zależy mi by to miejsce się rozwijało i dzięki tej akcji uważam, że miałam naprawdę dobry start.

3. Poznałam wiele ciekawych blogów, których wcześniej nie znałam. Wciąż odkrywam nowe, bardzo interesujące miejsca. Staram się dużo czytać i zauważyłam, że dzięki temu dużo się uczę i poznaję nowe blogerki. Mam zamiar poznawać coraz więcej ciekawych osób.

4. Dzięki wpisom "Zainspiruj się" przyglądałam się jakie można robić fantastyczne, pomysłowe zdjęcia. W międzyczasie dostałam świetny, bardzo dobry sprzęt. I to wszystko spowodowało, że z tygodnia na tydzień uczę się robić coraz lepsze fotografie. Staram się, kombinuję, zwracam uwagę na światło, ustawienia itp. Dodatkowo tworzę kompozycje. Zmotywowało mnie to bardzo do większych starań, pracy. To nie będą nie wiadomo jakie arcydzieła, ale dla mnie są one lepsze. Ponadto gdy zdjęcia się podobają, to przyciągają większą liczbę czytelników. Prawda?

5. Nie mam zamiaru na tym poprzestać. Dla mnie to nie jest koniec, tylko początek czegoś wyjątkowego. Będę się starać z całych sił, by ten blog był miejsce, do którego lubi się wchodzić aby dowiedzieć się czegoś ciekawego, przeczytać recenzję kosmetyku, by każdy tu się czuł dobrze. Mam nadzieję, że mi się uda.

Oto wpisy jakie pojawiły się w ramach akcji "Piękna jesienią"
Tydzień 1: Makijaż    część 1b: Makijaż cz. 2
Tydzień 2: Usta
Tydzień 3: Paznokcie
Tydzień 4: Twarz i ciało
Tydzień 5: Włosy
Tydzień 6: Relaks


Do zobaczenia,

Felicita.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Felicita Beauty , Blogger