Dobry czas na LABę czyli nominacja Liebster Blog Award.

Czy lubicie takie zabawy jak nominacje, odpowiadanie na pytania innych, tagi? Ja lubię takie posty i raz na jakiś czas biorę w nich udział, aby zmienić trochę tematykę bloga, dać się poznać i dowiedzieć czegoś ciekawego o innych. Na swoim poprzednim blogu takich wpisów troszkę się u mnie pojawiło. 

Jakiś czas temu nominowała mnie do Liebster Blog Award, Rez Nor z bloga Dżodżo & Gonzales. Pomyślałam sobie, że wezmę udział własnie w przerwie międzyświątecznej, kiedy niektórzy mają wolne, wyjeżdżają to i lekki temat może się przydać. 

Zasady są takie: Odpowiadam na 11 pytań od osoby, która mnie nominowała. Sama nominuję 11 blogów, staram się wybierać te o mniejszej liczbie obserwatorów. Informuję ich o tym. Zadaję nominowanym 11 stworzonych przez siebie pytań. 

MOJE ODPOWIEDZI:

1. Najlepszy post, który do tej pory napisałaś?
Taki post jest jeszcze przede mną. Uważam, że ten blog jest zbyt młody i wiele na niego czeka. 

2. Twój ulubiony blog (oprócz swojego :P)?
Poznałam sporo ciekawych blogów, do wielu z nich zaglądam regularnie. Jednak do moich najulubieńszych należą: Pasje Karoliny - blog lifestylowy, kosmetyczny. Daylicooking - prawdziwy blog kulinarny. Oprócz samych blogów bardzo lubię tworzące je blogerki, a jedną znam osobiście. Są to wspaniałe dziewczyny pełne pasji do tego co robią, sympatyczne, ciepłe i przyjacielskie. Uwielbiam do nich zaglądać.   


3. Co sprawia Ci największa trudność w blogowaniu?
Systematyczność i regularność. Przy dwójce dzieci to nie jest łatwe. Jak będą starsze, chodzące do przedszkoli pewnie będzie lepiej. 

4. Piosenka którą możesz słuchać do usrania w kółko?
Nie mam jednej, kocham muzykę i mogę słuchać na okrągło. Jednak mając ciągły hałas w domu, ostatnio najulubieńsza jest dla mnie cisza (zdarza się niezmiernie rzadko, co mnie martwi). Przedstawiam Wam utwór, który kocham od lat miłością niezmienną. 


5. Bohater z filmu/serialu/książki z którym się utożsamiasz?
Wydaje mi się, że nie utożsamiam się specjalnie z nikim. Wielu bohaterów lubię, bądź cenię, jednak nic poza tym.

6. Znienawidzona postać z filmu/serialu/książki i dlaczego właśnie ta?
Pewnie znalazłoby się sporo takich postaci, jednak w tej chwili nie jestem w stanie przywołać choć jednej.

7. Twoja ulubiona polska marka kosmetyczna?
Moje ulubione marki to: Sylveco, w tym Biolaven i Vianek. Jednak chcę poznać więcej, by mieć w czym wybierać.

8. Ulubiony kosmetyk do makijażu?
Cienie do powiek, to moja mała obsesja i uzależnienie. Jakbym mogła wykupiłabym chyba wszystkie paletki, które tylko mi się podobają.

9. Najlepszy kosmetyk pielęgnacyjny?
Pisałam o nim niedawno, to Masło shea.


10. Twój ulubiony gadżet kosmetyczny?
Na razie moim ulubieńcem jest Beauty Blender. Nakładanie nim podkładu to czysta bajka. :)

11. Jaka jest Twoja znienawidzona część pielęgnacji ciała?
Chyba stopy. To nie tak, że nie lubię, raczej mi się nie chce na to poświęcać czasu. 

Tym razem nie nominuję żadnych blogów. Nie martwcie się, niedługo znowu będzie taka zabawa. Teraz przed Sylwestrem sama dam się poznać. 

Do zobaczenia!

Felicita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Felicita Beauty , Blogger