Moje odkrycie pielęgnacyjne.... masło shea!

Po tygodniowej nieobecności powracam. Miałam parę spraw do załatwienia i blog musiałam odłożyć na chwilę na bok. Poza tym słabsze zdrowie nie pomagało. Teraz już jest znacznie lepiej i ze mną i dziećmi, to mogę tworzyć.

Wspominałam niedawno o moim wyjątkowym odkryciu, o kosmetyku, który mnie zachwycił. Wykorzystuję go do pielęgnacji całej rodziny, dzieci i siebie. Mowa jest o:.....Maśle shea. Zapewne wiele z Was go zna, jednak dla mnie to naprawdę nowość. Słyszałam o nim od dosyć dawna, ale wcześniej używałam tylko jako dodatek do kosmetyku. Pewnego dnia, poszukiwałam czegoś do pielęgnacji ciała noworodka po kąpieli, aby skórę odpowiednio natłuścić i nie uczulić. Trafiłam właśnie na ciekawy sklep internetowy oily.pl i tam kupiłam organiczne, czyste masło. Jak się u mnie przyjęło? Do czego je stosuję? Zapraszam do recenzji.


MASŁO SHEA




DANE TECHNICZNE

Słoiczek 150 g za 29,00 zł 
Sklep ma opcję zmniejszania ceny przy zakupie większej ilości kosmetyku. 


SKŁAD

Surowe, nierafinowane masło shea (inaczej karite). 





INFORMACJE O PRODUKCIE

Wg producenta masło shea ma następujące właściwości:
  • odżywia, natłuszcza i chroni przed utratą wilgoci
  • stanowi bogate źródło witaminy A, D, E i F
  • uelastycznia i ujędrnia skórę
  • pobudza syntezę kolagenu
  • wzmacnia naturalny płaszcz hydro-lipidowy naskórka
  • łagodzi podrażnienia i szorstkość skóry
  • działa przeciwzapalnie
  • zapobiega negatywnemu wpływowi czynników atmosferycznych (wiatr i mróz) i promieni UV
  • chroni końcówki włosów przed uszkodzeniami i rozdwajaniem
  • przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry
  • regeneruje i koi skórę po opalaniu
  • zapobiega powstawaniu rozstępów i wiotczeniu skóry
  • nie podrażnia nawet wrażliwej skory wokół oczu
  • nie zatyka porów, dzięki czemu jest polecane również do skóry ze skłonnością do powstawania trądziku


STOSOWANIE


  • Bezpośrednio na skórę jako gęste masło do ciała i odżywczy, ochronny krem do twarzy
  • Na końcówki włosów – jako serum nabłyszczające i zapobiegające rozdwajaniu
  • Dodatek do innych kosmetyków np. kremu, balsamu lub maseczki
  • Dodatek do kąpieli (wystarczy mała, płaska łyżeczka na wannę ciepłej wody)
  • Kosmetyk do masażu
  • Krem pod oczy
  • Naturalny balsam na spierzchnięte usta


MOJA OPINIA

Używam tego masła regularnie od lipca tego roku, opakowanie powoli ma się ku końcowi. Czyli wydajność jest dosyć dobra. Jest to dla mnie idealny kosmetyk do pielęgnacji ciała, rąk, ust i włosów. Nie odważyłam się jeszcze użyć do twarzy jako krem, gdyż moja cera nie przepada za tłustością. Mimo iż potrzebuje trochę czasu do wchłonięcia, szczególnie po nasmarowaniu całego ciała, to nie zatyka porów, nie zostawia brzydkiego filmu i naprawdę przyjemnie odżywia skórę. Po zastosowaniu jako maska regeneracyjna do rąk nie muszę używać wcale żadnych kremów. Uwielbiam ich po takim spa dotykać. Stosuję masła zawsze po depilacji nóg, dla regeneracji i nawilżenia. Dzięki temu skóra nie wysusza mi się tak szybko i nie podrażnia. Niewielka ilość wystarcza do nasmarowania całego ciała a pod wpływem ciepła bardzo wygodnie się kosmetyk rozprowadza. Po kąpieli używam masła do masażu synka, przy okazji całego go smaruję. Łączę wtedy przyjemne z pożytecznym, bo syn ma cudowną, miękką i delikatną skórę i delikatny masaż całego ciała, szczególnie brzuszka. Ponadto jeszcze w moich kryzysowych momentach używam na spierzchnięte usta, które ostatnio przez chorobę kompletnie nie chciały mi się zagoić i dopiero to masło mnie uratowało. Na włosy stosuję go niezwykle rzadko, przeważnie o tym zapominam. Postaram się jednak to zmienić. Uważam, że jeżeli coś jest do wszystkiego to jest do niczego, jednakże w przypadku masła shea to się kompletnie nie sprawdza. Ma on wiele zastosowań i spełnia się we wszystkim doskonale. Taki uniwersalny kosmetyk, który powinien być w każdym domu. Jedyna rzecz, do której musiałam przywyknąć to specyficzny zapach. Na początku był dla mnie lekko drażniący a teraz go po prostu uwielbiam i ta jego charakterystyka bardzo mi się podoba.

OCENA to 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Felicita Beauty , Blogger