ROKU 2017, jaki będziesz?

Wielkimi krokami, dzikimi susami, nadchodzi... W tempie nieubłaganym zbliża się do nas. To Nowy Rok! A przed nim czas postanowień, przemyśleń, planów, celów do osiągnięcia. Jak jest ze mną? Co ja planuję zrobić? Tego za chwilę się dowiecie.


Postanowiłam opowiedzieć Wam troszkę o moich planach, o tym co planuję robić w nadchodzącym 2017 roku. Przyznam się, że po raz pierwszy tak prawdziwie czekam na Nowy Rok. Moja głowa buzuje od pomysłów, ciało od energii, która mnie rozpiera, a na ustach wciąż pojawia się delikatny uśmiech. 

  • Mam zamiar prowadzić ten blog w miarę regularnie i systematycznie, stworzyć takie miejsce dla Was, w którym będziecie się czuć dobrze i zawsze będziecie wracać. Na pewno będzie pojawiać się więcej makijaży i recenzji kosmetyków kolorowych. 
  • Od marca będę się kształcić na wizażystkę, więc gdy będę miała certyfikat będę mogła działać w tym kierunku. Mam już trochę planów co do tego.
  • Zaczynam szukać pracy na etat, dzieci od września będą chodzić do publicznych placówek, a ja będę się spełniać zawodowo (Ach, jak to górnolotnie brzmi. Po prostu muszę iść do pracy i będę chciała robić to co lubię i umiem.)
  • Wracam do aktywności fizycznej, w końcu 30 minut na ćwiczenia zawsze da się wygospodarować. ma tyle płyt Chodakowskiej, że chcę ich wreszcie użyć. Do wagi sprzed ciąży wróciłam, to teraz trzeba ciało wysmuklić. 
  • Mam fantastyczny planner (nie jest idealny do moich potrzeb ale wystarczający) i będę wszystko dokładnie planować i organizować.


Samych postanowień czy mniejszych planów jest o wiele, wiele więcej, jednak nie mam zamiaru Was zanudzać. Chciałabym tylko życzyć Wam aby ten nowy rok 2017 przyniósł Wam samych radości, był pełen sukcesów i dni lepszych niż w poprzednich latach. Spełniajcie swoje marzenia, dążcie do wybranych celów, bo bez tego niczego nie będzie. Życzę Wam powodzenia i wszystkiego najlepszego!!!


Felicita.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Felicita Beauty , Blogger