Szampon i odżywka do włosów O'herbal czy rzeczywiście takie dobre?

Witam Was w Nowym Roku! Mam nadzieję, że mieliście udaną zabawę Sylwestrową i wypoczęliście.

Postanowiłam regularnie prowadzić blog, będą pojawiać się minimum dwa wpisy w tygodniu. A przez to, że najlepiej motywują mnie różnego rodzaju akcje czy wydarzenia biorę udział w takowym organizowanym przez Aleksandrę z bloga Zaczarowana-oczarowana. Trzymajcie kciuki by udało mi się wytrwać.

Dzisiaj jest czas na kolejną recenzję. We wpisie z akcji "Piękna jesienią" o włosach wspomniałam o moich nowych nabytkach firmy O'herbal. Teraz po ponad miesiącu mogę napisać o nich chociaż kilka słów. Jak sprawdził się u mnie szampon i odżywka tej marki? Czy jestem z nich zadowolona? Za chwilę się dowiecie. 



SZAMPON WZMACNIAJĄCY WŁOSY


DANE TECHNICZNE

Plastikowa butelka zamykana na klik, o pojemności 500 ml. Cena to ok. 20 zł


INFORMACJE O PRODUKCIE

O’Herbal — bądź bliżej natury. 18 lat badań i rozwoju pozwala nam tworzyć receptury maksymalnie wykorzystujące bogactwo roślin.
Delikatnie oczyszcza, pielęgnuje i wzmacnia włosy. Receptura szamponu nie zawiera SLES, SLS, silikonów, barwników. Dodatkowo zawiera ekstrakt z palmy sabalowej i witaminę PP.
Tatarak zwyczajny — łac. Acorus calamus, rodzina Acoraceae 
Korzeń tataraku — zawiera ok. 5% olejków eterycznych, kwas askorbi- nowy (150 mg %) i substancje garbnikowe. 
Ekstrakt z korzenia tataraku — posiada działanie wzmacniające, nadaje włosom siłę niezbędną do wzrostu.




SKŁAD

Aqua, Sodium Myreth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate*, Lauryl Glucoside*, Lauryl Hydroxysultaine, Glycereth-2 Cocoate, Acorus Calamus Rhizome Extract, Serenoa Serrulata Fruit Extract*, Niacinamide, Ppg-3 Caprylyl Ether, Lauryl Lactate*, Cocamide Mea, Polyquaternium 10, Glycerin*, Alcohol Denat., Disodium Edta, Citric Acid, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Hexyl Cinnamal.
* składniki pochodzenia naturalnego



ODŻYWKA NAWILŻAJĄCA


DANE TECHNICZNE

Plastikowa butelka z dozownikiem o pojemności 500 ml. Cena to ok. 20 zł


INFORMACJE O PRODUKCIE

O’Herbal — bądź bliżej natury. 18 lat badań i rozwoju pozwala nam tworzyć receptury maksymalnie wykorzystujące bogactwo roślin.
Nadaje suchym i uszkodzonym włosom jedwabistą miękkość, ułatwia rozczesywanie. Receptura odżywki  nie zawiera  silikonów, barwników.
Dodatkowo zawiera: oliwę z oliwek, kwas mlekowy, proteiny mlekowe i pantenol.
Len  zwyczajny — łac. Linum usitatissimum, rodzina Linaceae
Nasiona lnu— zawierają olej (38-40%) w skład którego wchodzą trzy cenne wielonienasycone kwasy tłuszczowe
Ekstrakt  z nasion lnu — posiada właściwości nawilżające, nadaje włosom jedwabistą miękkość, przywraca im blask.


SKŁAD

Aqua, Cetearyl Alcohol, Behenamidopropyl Dimethylamine, Ppg-3 Caprylyl Ether, Panthenol, Lactic Аcid, Linum Usitatissimum Seed Extract*, Olea Europaea Fruit Oil*, Hydrolyzed Milk Protein, Triceteareth-4 Phosphate, Caprylic/Capric Triglyceride*, Disodium Edta, Glycerin*,  Parfum, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Coumarin.
* składniki pochodzenia naturalnego



MOJA OPINIA

W obu kosmetykach bardzo podoba mi się to, że są bardzo wydajne. Oba są wygodne w użytkowaniu, szczególnie odżywka z dozownikiem. Podobają mi się też same opakowania pod względem wizualnym, mają dużą pojemność i nie są drogie. Skład na plus, co mi bardzo odpowiada. W szamponie lubię to, że świetnie oczyszcza skórę głowy, dobrze się pieni. Niestety trochę za mocno kołtuni włosy ale to poprawiam sobie odżywką, która jest leciutka i nie obciąża. Nie zauważyłam oznak regenerujących jednak przyznam, że są mocniejsze i troszkę szybciej rosną. Szampon pod wieloma względami jest bardzo przyjemny, jedyna rzecz, która mi w nim przeszkadza to zapach. Dla mnie kosmetyk po prostu śmierdzi i nie mogę się do tego przyzwyczaić. Jeżeli kupię ten produkt ponownie, to tylko o innym działaniu i z innymi ekstraktami. Poza tym to nie mam się do czego przyczepić. Odżywka jest dla mnie za to numerem jeden, wygładza i nawilża włosy. Nadaje im jedwabistą gładkość i blask i w dodatku nie obciąża. A jeszcze przyjemnie pachnie. Po ten kosmetyk z wielką chęcią sięgnę nie raz.


OCENA to 5+/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Felicita Beauty , Blogger