Woda różana, czy warto stosować?

Mamy styczeń, zima nadeszła. Śnieg skrzypi pod nogami, nos robi się czerwony od mrozu. Ach.... jak pięknie. Mówiłam, że uwielbiam taką pogodę? Nie? To mówię Wam teraz, kocham gdy jest mroźno, za oknami biało i tak zimno. Taką pogodę, no nie tak wilgotną, większy mróz (-30º C) i prawie bez śniegu miałam w Mongolii. Ups, mnie naszło na wspomnienia, ale nie o tym mam pisać przecież. 

Dzisiaj chciałabym Wam napisać o bardzo ciekawym kosmetyku. Nie przypuszczałam nawet, że coś takiego niby zwykłego może zrewolucjonizować moje myślenie o pielęgnacji twarzy. A jednak się udało. Także recenzja na dziś to:

WODA RÓŻANA



DANE TECHNICZNE

Szklana butelka zamykana na korek, o pojemności 100 ml. Cena w sklepie oily.pl to 17,00 zł


INFORMACJE OD PRODUCENTA 


Naturalna woda kwiatowa pozyskiwana z płatków kwiatów róży damasceńskiej w procesie destylacji z parą wodną.
Właściwości wody różanej z kwiatów róży damasceńskiej
Woda różana uważana jest za skarb urody i piękna. Tonizuje, odświeża oraz nawilża skórę. Reguluje nieprawidłowości wydzielania sebum. Woda różana zawiera drogocenny olejek różany, który nie tylko cudownie pachnie, ale także, dzięki dużej zawartości bioflawonoidów działa regenerująco na skórę dojrzałą i przesuszoną. Wzmacniające naczynka krwionośne i działa przeciwzmarszczkowo. Przywraca cerze witalność i świeży wygląd.
Woda z płatków róży damasceńskiej jest delikatna dla skóry i nie wywołuje podrażnień.

Wskazania do stosowania wody różanej z kwiatów róży damasceńskiej

  • cera naczynkowa,
  • zmarszczki,
  • cera wrażliwa i skłonna do podrażnień,
  • skóra dojrzała i sucha.

Zastosowanie wody różanej z kwiatów róży damasceńskiej

  • woda różana to naturalny tonik do pielęgnacji twarzy,
  • składnik domowych maseczek na bazie ziół i glinek (zamiast wody).
Woda z płatków róży nie zawiera żadnych konserwantów, nie wystawiana na działanie światła, powietrza i ciepła zachowuje swoje właściwości przez 24 miesiące. Stosuj do cery której brakuje jędrności bezpośrednio na skórę w formie naturalnego toniku lub odświeżającej mgiełki. Osusz skórę po aplikacji aby zapobiec jej wysuszaniu.

SKŁAD





MOJA OPINIA:


Buteleczka jest piękna w swojej prostocie, uwielbiam na nią patrzeć, wygodna w użytkowaniu. Woda jest bardzo wydajna, stosuję ponad 9 miesięcy. Co w niej lubię? Piękny, delikatny zapach róż, który wcale nie jest duszący, nie przytłacza. Idealnie nadaje się do odświeżania twarzy po całym, długim, męczącym dniu z dziećmi. Można używać rano, wieczorem, a nawet wielokrotnie w ciągu dnia, jako nawilżająca mgiełka. W tej buteleczce brak atomizera troszkę mi przeszkadzał. Teraz zaopatrzyłam się w taką wodę, którą będę sobie przelewać. W każdym razie, pomimo tego jednego braku bardzo polubiłam używanie wody różanej jako toniku. Prawdę mówiąc, już niczego innego nie kupię. Odświeża, nawilża, wygładza cerę. Od kiedy ją stosuję moja skóra wygląda znacznie lepiej. Ba, nawet gdy jestem zmęczona wyglądam świeżo i promiennie. Teraz mogę być bez makijażu i nie muszę się wstydzić swojego wyglądu. To jest dla mnie nieocenione, że jeden kosmetyk tak wspaniale działa. Jestem nim zauroczona. 

OCENA TO 6/6




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Felicita Beauty , Blogger