Zakupowy #1 czyli jak się obłowiłam.

Myślę, że jak wiele kobiet lubię robić zakupy, nie wszystkie i nie zawsze ale czasami ta czynność jest naprawdę przyjemna. Najbardziej lubię kupować książki, prezenty dla innych a także kosmetyki (te do pielęgnacji i kolorowe). Przed nazbyt częstymi zakupami powstrzymuje mnie ograniczony budżet, niechęć do robienia zapasów, ograniczone miejsce na przechowywanie. Poza tym gdy coś mi się kończy, robię sobie listę i gdy zbierze mi się tego spora ilość, wtedy zaopatruję się tylko w to, co mi jest najbardziej potrzebne. Czasami zachodzę do Rossmanna bądź hebe, innym razem wyszukuję odpowiednich kosmetyków przez internet. I właśnie w poniedziałek z gotową listą zasiadłam przed komputerem i w wybranym, znalezionym wcześniej sklepie złożyłam zamówienie. Tym sposobem wczoraj odebrałam przesyłkę z paczkomatu, a dzisiaj przedstawiam Wam zawartość. 

Przesyłka

Zawartość

Masło shea
Antyperspirant
Olej kokosowy
Serum do twarzy
Woda różana

Płyn do płukania ust


Jest tutaj kilka nowości. Są to dezodorant, płyn do płukania ust i serum do twarzy. Wszystkie doczekają się na pewno recenzji. Przyznam, że firma triny.pl wykazała się prawdziwym profesjonalizmem. Nie dość, że dołożyli dwie krówki (jednej spróbowała córka ale nie zasmakowała) to jeszcze dostałam prezent w postaci naturalnej soli do kąpieli. Jestem wzruszona, oczarowana i na pewno jeszcze nie raz będę kupować na tej stronie. Tym samym zostanę ich stałym klientem.

Przezent
Do zobaczenia,
Felicita!

P.S. Wybaczcie kiepskie zdjęcia, ale po powrocie do domu było już ciemno i fotografowałam na szybko. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Felicita Beauty , Blogger