Jestem, jestem, nigdzie nie uciekłam.

Witajcie Moi Kochani!

Tak na blogu była bardzo długa cisza. Sprawy rodzinne pochłonęły mnie całkowicie, oprócz tego zajęłam się pewnym projektem. Tak to jest, gdy chce się robić kilka rzeczy równocześnie i czasu nie wystarcza. Uprzejmie donoszę, że do Was wracam i czekają na Was nowe wpisy. Ma być projekt denko (w końcu zużycia z dwóch miesięcy nie są najmniejsze), kilka recenzji, a także coś nowego. 

W tę sobotę, czyli już jutro (11.03) rozpoczynam zawodowy kurs wizażu! Jestem tym wciąż podjarana! W najbliższym czasie blog przejdzie lekką metamorfozę, zmienię odrobinę profil, aby był w pełni mój, o mnie, dla mnie i, oczywiście, dla WAS!!! Chcę byście czuli się tutaj dobrze, byście chcieli do mnie wracać. 

Ten blog, to przede wszystkim miejsce dla kobiet i chcę by takie pozostało. Może dla mężczyzn miejsce, kiedyś, też się znajdzie, jednak na razie będę skupiać się na Was kobietki. Mam misję i chcę ją zrealizować. Wierzę, że mi trochę w tym pomożecie, wesprzecie. 

Planuję również dla Was konkurs, pojawi się on za jakiś miesiąc (pewnie przy okazji Świąt Wielkanocnych). Zachęcam też do obserwowania mojej strony na facebooku oraz profilu na Instagramie. Raz na jakiś czas wrzucam również zdjęcia na Snapchat. Będzie mi miło jeśli będziecie mnie obserwować, wtedy na pewno będziecie na bieżąco z tym co się u mnie dzieje. 

Linki do social media:

Facebook: https://www.facebook.com/FelicitaJar/
Instagram: https://www.instagram.com/felicita_jar/


Skoro jest piątek, życzę Wam cudownego, słonecznego weekendu i do zobaczenia w przyszłym tygodniu! 

Buziaki, Felicita.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Felicita Beauty Blog , Blogger