Spotkanie Kobiecych Blogerek - relacja i przygody



Hej Kochani!

Dziś przychodzę do Was z relacją z cudownego spotkania blogerek, na które dostałam się w ostatniej chwili. Odkryłam je na Instagramie (jeśli jeszcze mnie nie obserwujecie, to serdecznie zapraszam Felicita Beauty) jeszcze w sierpniu, bodajże w czwartek i okazało się, że zwolniło się jedno miejsce. W związku z tym, że było otwarte zaproszenie natychmiast się zgłosiłam i napisałam wiadomość do prowadzącej spotkanie, Oli z bloga Kobieca Mama. Jakież było moje szczęście, gdy okazało się, że mogę jechać i zostałam zakwalifikowana. 

Spotkanie Klubu Kobiecej Blogerki odbyło się 26 sierpnia (w sobotę, czyli jeden/dwa dni po moim odkryciu i zakwalifikowaniu) w restauracji Gniazdo, w Grodzisku Mazowieckim. Dla mnie, z Warszawy, to nie daleko, więc tym bardziej się cieszyłam, że przyjadę. Pomyślałam sobie jeszcze, że fajnie, wezmę samochód, będę miała przejażdżkę bez dzieci, itp. itd. Nie wiem czy wiecie, ale ja zawsze mam jakieś przygody podczas swoich podróży. Szczególnie przy takich niespodziewanych, gdy za mało popatrzę na mapę i nie przejrzę trasy, którą mam pojechać. 


Rozpoczęcie imprezy było o godz. 12:30, ktoś by powiedział, że świetna godzina, nie da się spóźnić. Otóż mi się udało i to ponad godzinę. Dlaczego? Dlatego, że moja "inteligentna" nawigacja w telefonie wywiozła mnie na jakieś zadupie (tak, tak, zadupie!), a ja byłam zbyt zaaferowana prowadzeniem samochodu, by się nie spóźnić, że nie domyśliłam się, że coś jest nie tak. Zanim się zorientowałam gdzie mnie wywiozło, sprawdziłam nową trasę, to dotarłam na miejsce sporo spóźniona. Byłam na siebie wściekła, jednak najważniejsze, że udało mi się dojechać i już  spokojnie mogłam we wszystkim uczestniczyć. 

Po krótkim opowiedzeniu kilku słów o sobie, zapoznaniu się z innymi uczestniczkami, nadszedł czas na warsztaty rękodzieła. Dzięki Unikatova Pracownia Artystyczna mogłyśmy pobawić się we własnoręczne tworzenie biżuterii. Wyszły z tego naprawdę piękne bransoletki. Miałyśmy do dyspozycji zawieszki i trzy kolory koralików. Miałam przy tym sporo frajdy, gdyż dawno nic sama nie robiłam. 


Po warsztatach nastąpiła przerwa na obiad, zamówiłam dla siebie pierogi z mięsem i były one naprawdę pyszne. Chwilę później zaczęły się warsztaty poprowadzone przez Klaudię Fotyniuk z Blogomarki. Opowiadała nam jak stworzyć swoją markę bloga, co i jak zrobić, by móc poprzez blog zarabiać. Dowiedziałam się o ważnych krokach jak budować strategię i prowadzić blog, by spełniać swoje marzenia. Wszystkie rady postaram się wdrożyć do swojej pracy.


Kolejne warsztaty z mediów społecznościowych zostały przeprowadzone przez Patrycję z bloga Patrycjastory.pl. Opowiedziała jakich błędów należy unikać w Social Mediach. Ta prelekcja była równie interesująca jak poprzednia, zawierała wiele ciekawych i ważnych informacji. Mam nadzieję, że będę stosować się do usłyszanych porad i pomogą mi one w dalszym blogowaniu.


Jako zwieńczenie spotkania był przepyszny tort przygotowany przez Cukiernię Laskowski z Grodziska Mazowieckiego. Nawet ja się poczęstowałam, a nie jestem miłośnikiem tortów.

Źródło Pielęgnacyjna rewolucja
Na sam koniec każda uczestniczka otrzymała upominki.

Wydział Promocji gminy Grodzisk Mazowiecki

MDR Dystrybucja

New Anna Cosmetics

LaQ.pl

Miravena

Poszewka - Sangotrade
Motyl - Pracownia Alex
Wydawnictwo Zakamarki

Lista uczestniczek:

Bardzo podobało mi się na spotkaniu, cieszę się, że mogłam poznać inne blogerki, matki, kobiety. Każda tak inna, a tak podobna. Ciekawie się rozmawiało, dowiedziałam się wiele, spędziłam bardzo miło czas, odpoczęłam, nabrałam sił i pomimo spóźnienia niczego nie straciłam. 

Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję za możliwość uczestniczenia w takim wydarzeniu i poznanie takich przemiłych, wspaniałych kobiet!

Felicita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Felicita Beauty , Blogger